Hjælp

På denne side finder du en oversigt over de hyppigste spørgsmål med svar, som vi håber hjælper dig hurtigt videre. Hvis dit spørgsmål ikke allerede er besvaret her, er du meget velkommen til at kontakte os her

Hyppigste spørgsmål

 

  • Hvad er forskellen mellem Komfort og Premium?

    Komfort er en dækfarvet læder.
    Premium er til forskel en semi-anilin læder.

    Vi anbefaler, at du bestiller gratis læderprøver, inden du køber. Bestil op til 6 gratis læderprøver her.

    Læs også mere om lædertyperne her.

  • Kan jeg besøge jer på adressen?

    Vi har ikke et showroom og det er derfor vigtigt, at du aftaler en tid med os inden du møder op på adressen.

    Skriv til os her og oplys os om hvad du ønsker at se samt dato og tidspunkt for besøget.

    Så melder vi tilbage med en endelig bekræftelse hurtigst muligt.

  • Betaling

  • Hvad kan jeg betale med?

    Vi accepterer følgende kreditkort ved køb på hjemmesiden:

    Accepterede betalingskort
    Korttype
    Dankort
    Visa/Dankort
    Visa
    Mastercard
    Maestro

    Sikkerhed: Afhængig af betalingskortet kan du i forbindelse med betalingen blive bedt om at verificere dig gennem 3D Secure.

  • Forsendelse

  • Leverer i også udenfor Danmark?
    Ja det gør vi.

    I forbindelse med gennemførslen af din bestilling, kan du se, hvilke lande vi sender til.

    Hvis dit land ikke fremgår af listen, bedes du kontakte os for nærmere information.

  • Hvordan reklamerer jeg?

    Som forbruger har du jævnfør Købeloven ret til at reklamere ved mangel på varen.

    Læs mere om hvordan du skal reklamere her

  • Hvad koster fragten?
    Kommer snart
  • Returnering

  • Hvordan returnerer jeg?

    Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, som er gældende fra samme dag, du modtager din bestilling.

    Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, kan du læse mere om, hvordan du skal gøre det her

  • Hvordan foregår refunderingen?

    Hvis ikke andet aftalt refunderes beløbet altid til det betalingskort, som blev brugt i forbindelse med købet.

    Der går typisk mellem 1-3 bankdage fra refunderingen er sket, til beløbet fremgår af din konto.
    Ved refundering til udenlandske betalingskort, kan der gå længere tid.

  • Andet

  • Hvilket modelnummer har min syverstol?

    Modeloversigt

    Syverstolen fås i mange forskellige udgaver. Nedenfor finder du en oversigt over modelnumrene:

    Modelnumre for syverstolen
    Modelnummer Beskrivelse
    3107 stolen uden armlæn
    3207 stolen med armlæn
    3117 kontorstolsudgaven uden armlæn
    3217 kontorstolsudgaven med armlæn
    3187 den lave barstol (64 cm sædehøjde)
    3197 den høje barstol (76 cm sædehøjde)

    OBS: Alle betræk kan monteres på modellerne foroven så længe stolen ikke er polstret.
    Hvis stolen udelukkende er polstret på forsiden, kan dette betræk monteres.

  • Hvad er forskellen mellem Komfort og Premium?

    Komfort er en dækfarvet læder.
    Premium er til forskel en semi-anilin læder.

    Vi anbefaler, at du bestiller gratis læderprøver, inden du køber. Bestil op til 6 gratis læderprøver her.

    Læs også mere om lædertyperne her.

  • Kan jeg besøge jer på adressen?

    Vi har ikke et showroom og det er derfor vigtigt, at du aftaler en tid med os inden du møder op på adressen.

    Skriv til os her og oplys os om hvad du ønsker at se samt dato og tidspunkt for besøget.

    Så melder vi tilbage med en endelig bekræftelse hurtigst muligt.

  • Hvordan fjerner jeg polstringen på min syverstol?
    Kommer
Close